UrodaPolska.pl Kolagen Naturalny - jedyny na świecie eliksir młodości Młodość-Uroda-Zdrowie
   
Kolagen Naturalny - Piękna skóra bez zmarszczki

Naturalny Transdermalny

Kolagen

Unikalna Formuła Q 5-26

Kolagen Platinum 200ml

   
  • Strona główna
  • Kolagen
  • Certyfikaty
  • Cennik
  • Dystrybucja
  • Zamów Kolagen
  • Kontakt
  •    


    DYSTRYBUCJA - Kolagen Naturalny


     
  • Kolagen Dystrybucja

  • Marketing system
  • Historia biznesu
  • Jak zarabiać ?
  • Inventia
  • Colway
  • Pytania
  • Kolagen Naturalnyjest produktem o tak wielkim potencjale, że wybór koncepcji jego dystrybucji nie był decyzją łatwą.

    Producent i stratedzy marketingowi wielkich firm, zabiegający w swoim czasie o wyłączność handlową, przeprowadzili długie i wnikliwe badania. które miały na celu ustalenie najskuteczniejszej drogi promocyjnej dla otwarcia rynku zbytu na ten specyfik. Analizy te, poczynione niezależnie, za oceanem, w Niemczech, Francji i w Polsce, dały wynik jednoznaczny i niezwykle ciekawy.

    Kolagen Naturalny sprzedaje się najlepiej wówczas, gdy konsument po pierwsze: zetknie się osobiście i namacalnie z produktem, mając możliwość choć jednorazowego użycia go, po drugie gdy zostanie zapoznany z jego genezą i biochemicznymi uwarunkowaniami działania.

    Osobie niezaznajomionej prawami rządzącymi reklamą, wydać by się mgło, że każdy produkt zyska dzięki takiemu zabiegowi na popularności. Jest jednak inaczej.

    Istnieją nieliczne marki samochodów, których sukces sprzedaży zawiera się w polityce rekomendacji użytkowników i możliwości wypróbowania wybranego modelu. Ich reklam więc w telewizji nie oglądamy. Z kolei, nawet sto tysięcy hostess rozdających próbki sera, jogurtu lub proszku, nie zastąpi tym towarom efektu krótkiej, ale agresywnej kampanii medialnej.

    Kolagen Naturalny jest produktem idealnie wprost przystającym do dystrybucji w sieci konsumenckiej marketingu bezpośredniego. Tak orzekali fachowcy i tego dowiódł niebywały sukces sieci Colway już po czterech miesiącach jej działania.

    Nie bierzecie więc Państwo udziału w eksperymencie, lecz wchodzicie w przemyślany, sprawdzony już, biznes o gwarantowanym sukcesie dla każdego, kto potraktuje go poważnie.

    Kolagen Naturalny mógł trafić na półki do aptek lub, co gorsza drogerii - i w tym ostatnim przypadku przygoda z nim każdego z nas byłaby możliwa jedynie poprzez pracę w charakterze ekspedienta za około tysiąc złotych płaconych za około 200 godzin miesięcznie...

    Stało się na szczęście inaczej i każdy z Państwa może mieć własny sklep z Kolagenem Naturalnym, bez kosztów jego utrzymania i bez kasy fiskalnej, a za to z marżą 30% lub znacznie większą!

    Ten zaś kto poświęci temu biznesowi rzeczywiście 200 godzin miesięcznie i wykorzysta wszystkie jego możliwości - będzie mógł kupować sobie co pół roku drogerię własną!
    Tak to bowiem jest w każdym network marketingu, że kto działa w nim do początku aktywnie, konsekwentnie i z charakterem - dochodzi szybko do fortuny. Kto zaś powiada swojemu wprowadzającemu: "poczekam i zobaczę jak idzie tobie" - załapuje się poniewczasie na ogon o ponieważ jest mu wówczas trudniej, stęka że mimo starań, profity przypadają mu marne.

    Polska jest wymarzonym krajem dla zrobienia kariery w marketingu sieciowym. Dziesięciokrotnie lepszym, niż zamożniejsza Skandynawia, Beneluks, czy Niemcy. Jesteśmy bowiem ciągle jeszcze społeczeństwem, które nie zamknęło się przed sobą samym, w swych domkach - twierdzach dobrobytu i jest sobie nadal wzajemnie potrzebne.

    Pech polega na tym, że wszelkie networki, jakie trafiły do nas od początku okresu transformacji ustrojowej, były importowane z krajów ich powstania i obłożone przez to nieprzyzwoicie wysokimi marżami na produkty. Na domiar tego, rzutcy ludzie, którzy w Polsce te sieci rozwijali - bardzo szybko chcieli się dorobić. w rezultacie, w polskich odnogach światowych networków - bezsprzecznie świetnie jakościowo: kosmetyki, zioła, odżywki, suplementy, garnki, odkurzacze, filtry, lampy, maty, masażery, czyściki, naczynia próżniowe itp. - kosztowały jednak dla klienta nierzadko dwukrotnie drożej, niż w krajach pochodzenia. natomiast marże od sprzedaży i prowizje należne za budowę struktury, wyznacza się do dzisiaj, na poziomach znacznie niższych. Nie można więc się dziwić, że tysiące wspaniałych i wartościowych ludzi zniechęciło się do marketingu sieciowego, uznawszy działanie w nim za prace niezapłaconą. Niektórzy nazywali wręcz pewne organizacje - marketingiem krwiożerczym.

    Udziałowcy COLWAY są ludźmi którzy to wiedzą, bo tego doświadczyli. Poznaliśmy na własnej skórze wszystkie grzechy pierworodne polskiej sprzedaży bezpośredniej: absurdalne windowanie cen, zmienianie reguł na niekorzyść uczestników biznesu, pozbawianie osiągniętych poziomów, pseudoreformy, nierealne pułapy awansu, wciskanie produktu "na pracę", starter, opłaty licencyjne, zezwolenia na obejścia, limity czasowe na wykonanie obrotu, bezzasadne obcinanie premii lub międzyprowizji, sekciarstwa, przymusowe szkolenia, umowy lojalnościowe, arogancja ze strony szefów, obcinanie prowizji na poczet podatku, obciążanie za "złe" umowy, kary za krytykę systemu, zawłaszczanie baz klientów, nakładanie chorych marż na produkty, przesyłki i materiały reklamowe, wypinanie się na reklamacje, tytułomanię, punkty, nachalne motywatorstwo... STOP!

    Tworzymy polski marketing sieciowy z ludzką twarzą. Przyjazny każdemu uczestnikowi, niezależnie od tego, co chce w nim osiągnąć i co osiągnie.

    Zapraszamy Was do niezwykle sympatycznego networku, wolnego od wszystkich wyżej napiętnowanych patologii, opartego o jeden produkt, zorganizowanego na prostych, zrozumiałych i niemożliwych do zmienienia zasadach.

    COLWAY jest pierwszą w Polsce organizacją sprzedaży bezpośredniej, która nie chowa się przed jej członkami i przed klientelą pod szyldem "sp. z o. o.". Jesteśmy bowiem pewni swojego produktu i niewzruszalności zasad jego dystrybucji. Dlatego COLWAY jest Spółką Jawną.

    Jesteśmy pierwszą siecią na świecie, która określiła już w umowie o współpracy zasady "podziału tortu" - czyniąc je tym samym niezmienialnymi. Wyznaczamy zatem nowe standardy dla pojęcia dobry marketing!

    Odtąd oznaczać to będzie - podpisywanie juz w umowie o współpracy przepisów regulujących ściśle kwestię pieniędzy, zarówno przez twórców, jak i uczestników sieci. Uczynienie planu finansowego aktem prawnym, a nie chorągiewkowym rozporządzeniem.

    Producent Kolagenu Naturalnego - INVENTIA POLISH TECHNOLOGIES i Wyłączny Przedstawiciel - Colway s. j. są, mimo anglojęzycznych nazw, przyjętych dla celów marketingowych, firmami ze 100%-wym udziałem kapitału polskiego, nie uzależnionymi od kredytów bankowych, czy zewnętrznych udziałowców.

    Cena detaliczna produktu jest relatywnie bardzo niska. Klient(ka) nabywający(a) najdroższe 200 ml opakowanie najczystszego Kolagenu Naturalnego - Platinum za 439,00 zł zapewnia sobie roczną co najmniej, bezliftingową kurację antyzmarszczową.

    Skuteczny doraźne zabieg implantacji kolagenu lub botoksu, kosztowałby ją (jego) kilkadziesiąt razy więcej. Zakup najlepszych dostępnych kremów przeciwzmarszczowych, w tym samym czasie - kilkanaście razy więcej, zaś zakup wielu rozmaitych kosmetyków, nie gwarantujących nawet efektu spowolnienia procesu starzenia się skóry - co najmniej dwa razy więcej, w tym samym okresie rocznym. Obliczenia te dotyczą klienteli w wieku powyżej 30 lat. Konsument młodszy wyda na nasz produkt znacznie mniej.

    System marketingowy COLWAY jest również niezwykle korzystny dla jego uczestników. Niełatwo jest znaleźć w Polsce network, który przy sprzedaży produktu tej klasy, oferuje na wejściu bez startera, rabat 30%-owy i awans na wyższe poziomy rabatowe w obojętnym czasie, przy zapewnieniu ich nieutracalności.

    Nie było nigdy dotąd systemu tak liberalnego i dostosowującego się do potrzeb uczestnika.

    Tworząc go, pamiętaliśmy, by ustrzec się wszelkich możliwych wad takich systemów.

    W COLWAY nie ma żadnych przymusów, zaś dozwolone są wszelkie sposoby na wyciągnięcie z sieci pieniędzy w postaci prowizji. Tutaj o przyporządkowaniu obrotu decyduje Menedżer. Tu każde rozprowadzone opakowanie kolagenu oznacza prowizję dla siedmiu osób!

    Prosimy o zapoznanie się z SYSTEMEM MARKETINGOWYM , który proponujemy.



      ^ do góry





    | aktualności | kolagen | skóra | zmarszczki | certyfikaty | cennik | dystrybucja | mapa strony |
    Kolagen Naturalny - Producent - Inventia Polish Technologies \ Sieć - COLWAY / Dystrybucja - UrodaPolska.pl © 2006